כניסת מאמני ומגשרי גומא
שם משתמש:   
סיסמא:
חייגו עכשיו: 1-800-366-116
קורס גישור | לימודי גישור | גומא
 

גישור מול לקוחות

ארגונים עסקיים וציבורים נתקלים פעמים רבות בתלונות על איכות השירות. תלונות אלו במידה ואינן מטופלות הופכות להיות לתביעות משפטיות המייצרות תהליכי התדיינויות ארוכות הגורמות להוצאות כספיות. בנוסף, הלקוח הלא מרוצה מייצר בחווית הקונפליקט אל מול הארגון, כשהוא בא במגע עם סביבתו שיווק שלילי לארגון. אנו מציעים לייצר מנגנון לארגון בו מרגע הגשת התלונה, הלקוח והארגון יכנסו לתהליך גישורי באמצעות טובי המגשרים. בתהליך זה נאפשר ללקוח להשמיע את תלונתו/ הנראטיב האישי שלו וכן לשמוע את נקודת המבט של הארגון. אנו נבדוק את האינטרסים השונים של כל אחד מהצדדים ונגיע להבנת האינטרסים המשותפים על מנת להתקדם למצב של בניית הסכמות.
אנו מאמינים שבתום תהליך שכזה, הלקוח יחוש כי נהגו בו בכבוד, ויהיה שגריר לארגון ולדרך שבו הוא נוהג אל מול לקוחותיו.

 
priv
next