כניסת מאמני ומגשרי גומא
שם משתמש:   
סיסמא:
חייגו עכשיו: 1-800-366-116
גומא | אימון עסקי | אימון בארגונים
 

אימון לשירות לקוחות

שרות לקוחות נתפס כמרכיב מרכזי ואסטרטגי בהצלחת הארגון, ולא בכדי. בעולם עסקי, בו ההבדלים בין המוצרים והמחירים של המתחרים מינוריים ביותר, מוצא הלקוח את השרות הטוב כמרכיב חיוני בביצוע העדפות הרכישה שלו.

העמדת סטנדרטים גבוהים בפני צוותי השרות מחד ודרישה בלתי מתפשרת מצד לקוחות החברה מאידך יוצרות שחיקה מצטברת אצל צוותי השרות וזו גורמת לא פעם לירידה באיכות השרות הניתן ללקוחות החברה.

לאור כל אלו אנו נמקד את הסדנא המוצעת, בהקניית ידע, מיומנויות, ושיטות עבודה,בדגש על כלים מתחומי האימון, לצוותי השרות

 מטרת ההתערבות

  • שינוי מגמות בנתינת השירות בארגון.
  • צימצום אפקט השחיקה.
  • הגדלת תפוקת היחידה לתועלת הארגון כולו.
  • שיפור עבודת הצוות והתקשורת הפנים ארגונית.

התהליך -

משך הסדנה: 7 מפגשים בני 5.5 שעות אקדמיות, 4 שעות שעון.

התכנים -

  1. טיפול בשחיקה (תרמיל החיזוק).
  2. הקשבה והמרת פרדיגמות – תרומתן בתהליך השירות.  
  3. סגנונות תקשורת ומודיעין מוקדם והשפעתם על אופי השיחה על הלקוח.
  4. אומנות ההקשבה והדיבור בשיטת מעגל ההקשבה. 
  5. להיות אסרטיביים = להיות מאושרים = לתת שירות טוב.

 

התוצאות הרצויות לארגון – העלאת תפוקות הארגון עכב שיפור שירות הלקוחות.

 
priv
next